طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی آنلاین

محل لوگو

کاغذ دیواری کلاسیک


سبک کلاسیک همان سبک سنتی غربی است که یاد آور سبک مجلل قرن های ۱۸ و ۱۹ میلادی می باشد هر چندکه امروزه این سبک کمی رنگ و بوی معاصر گرفته است.

در این سبک، همه چیز بر محور ایجاد آرامش برای تمام گروهای سنی می چرخد.برجسته ترین ویژگی آن نظم و تقارن است، چیدمان از قائده و قانون پیروی می کند. نحوه چیدمان ثابت و قابل پیش بینی است، از ویژگی های دیگر سبک کلاسیک دلپذیری و جذابیت است و معمولا فضاهای با دکوراسیون کلاسیک دارای شکوه و جلال خاصی هستند.

کاغذ دیواری کلاسیک

کاغذ دیواری کلاسیک از قدیمی ترین و متداول ترین و همچنین پر مصرف ترین طرح های کاغذ دیواری است. طرح کاغذ دیواری کلاسیک بر محور خطوط ونقوش منحی است که معمولا به شکلی منظم و متقارن تکرار می شوند و طرح ها زوایای تیزی ندارندو همه چیز بر پایه انحنا است. نقش ها بیشتر الهام گرفته از طبیعت است هر چند که میتواند از تکرار گل تا خطوط منحنی متغیر باشد.

رنگ های زمینه در سبک کاغذ دیواری کلاسیک معمولا خنثی هستند مثل کرم، بژ ،خاکستری و رنگ های مکمل این رنگها برای نقوش و طرح ها به کار می روند هر چند که گاهی ساختارشکنی باعث جلوه بیشتر این نوع سبک می شود مثلا ترکیب سفید با رنگ سیاه یا قرمزدر یک طرح کاغذ دیواری کلاسیک جذابیت آن را دو چندان می کند.

خوب است بدانید طرح داماس که یکی از محبوب ترین طرح های کاغذ دیواری است از زیر مجموعه های کاغذ دیواری کلاسیک می باشد.

در اغلب فضاها از سالن های پذیرایی مجلل گرفته تا اتاق خواب و فروشگاه های بزرگ و کوچک میتوان از کاغذ دیواری کلاسیک استفاده کرد .

شما می توانید با مراجعه به منوی کاغذدیواری در فروشگاه اینترنتی ۳ خط در بخش طرح و مدل گزینه کلاسیک را انتخاب نمایید وجدیدترین طرح های کاغذ دیواری کلاسیکرا ملاحظه فرمایید .

 

همراه ما باشید

  انتشار : ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 26

طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی آنلاین

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما