طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی آنلاین

محل لوگو

کاغذ دیواری مدرن


کاغذ دیواری مدرن با عرضۀ طرح‌های بسیار متنوع در چند دهۀ اخیر، گزینه‌های زیادی را در اختیار طراحان دکوراسیون داخلی قرار داده و آنها را از بند الگوهای سنتی و کلاسیک رها کرده است.

عموماً کاغذدیواری مدرن به کاغذدیواری‌هایی با الگوهای مختلف هندسی و طرح‌های انتزاعی اشاره دارد که در رنگ‌های متنوعی ارائه می‌شوند.
طرح‌های کاغذ دیواری مدرن امروزه آنقدر اصیل و خلاقانه هستند که نمی‌توان آنها را تنها کاغذدیواری دانست بلکه تابلوهای هنری‌ای در ابعاد بزرگ هستند و به زعم بسیاری، کاغذ دیواری مدرن مرز میان هنر و دکوراسیون داخلی را بیش از پیش کمرنگ کرده است. کاغذدیواری مدرن برای افرادی که مایلند فضایی خاص و متفاوت را خلق کنند، از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود. کاغذ دیواری سه خط

OUBODESIGN-STARK-080906 OUBODESIGN-STARK-070903S

کاربرد کاغذ دیواری مدرن

کاغذ دیواری مدرن به سبب تنوع بسیار طرح و رنگ در بسیاری از فضاهای اداری، آموزشی و فروشگاهی کاربرد دارد و بیشترین کاربرد خانگی آن روی دیوار پشت TV است.
در زمان انتخاب کاغذدیواری مدرن کمی فکر کنید که چه انتظاری از کاغذدیواری خود دارید، به عبارت دیگر دوست دارید این کاغذدیواری مدرن محور توجه در اتاق باشد یا نه چیزی هماهنگ و همگن با فضای اتاق. شکی نیست که طرح‌های کاغذدیواری مدرن گاه آن قدر زیبا و جذاب هستند که در وهلۀ اول دوست دارید هرچه بیشتر از آنها استفاده کنید. کاغذ دیواری همان پوستر دیواری است.

اما به یاد داشته باشید که مهم‌ترین نکته در تأثیرگذاری یک طرح کاغذدیواری این است که بدانید بسته به طرح و رنگ و فضا چه مقدار از آن را به کار ببرید و چند دیوار را با آن کاغذدیواری بپوشانید.
یک کاغذدیواری مدرن با طرح رنگارنگ و برجسته شاید گزینه‌ای ایده‌آل برای اتاقتان باشد، اما گاه تنها کافی است یک دیوار را با آن کاغذدیواری بپوشانید تا هم تأثیری را که می‌خواهید ایجاد کنید و هم دیگر وجوه اتاق مانند مبلمان و پنجره و … را کمرنگ جلوه ندهید. برای این کار کاغذدیواری مدرن را با کاغذدیواری ساده یا کاغذدیواری راه‌راه ترکیب کنید.

طراحان دکوراسیون داخلی معاصر دیوار اصلی را ابزار بصری جذابی یافته‌اند و از آن بسیار بهره می‌برند و غالباً بر این باورند که لزومی ندارد تمام دیوارهای یک اتاق با یک طرح کاغذدیواری پوشش داده شوند. برای آشنایی بیشتر با دیوار اصلی به مطلب انتخاب دیوار اصلی برای کاغذ دیواری رجوع کنید.
اگر مایلید طرح‌های کاغذدیواری مدرن ۳خط را ببینید، در صفحۀ اصلی فروشگاه اینترنتی ۳خط، به بخش کاغذدیواری و سپس بخش طرح و مدل بروید و از بین گزینه‌ها، کاغذدیواری مدرن را انتخاب کنید.

تشکر از همراهی شما

https://3khat.com/%DA%A9%D8%A7%D8%BA%D8%B0-%D8%AF%DB%8C%D9%88%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D8%AF%D8%B1%D9%86/

  انتشار : ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 25

طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی آنلاین

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما