طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی آنلاین

محل لوگو

چرا نوبت دهی اینترنتی مطب مهم است ؟


سوال می شود چرا باید نوبت دهی آنلاین راه اندازی کرد ؟ اصلا چرا باید امکان دریافت نوبت اینترنتی را برای بیماران فراهم کرد؟ آینده نوبت دهی اینترنتی پزشکان چیست ؟

 

نوبت دهی اینترنتی پزشکان

نوبت دهی اینترنتی از رایج ترین راه های دریافت نوبت در سطح جهان است، نه تنها نوبت دهی اینترنتی در حوزه ی پزشکی، بلکه در همه ی شاخه هایی که به نوبت دهی نیاز دارند استفاده می شود.

 

چرا نوبت دهی اینترنتی پزشکان مهم است ؟

سطح عمومی اطلاعات مردم بسیار بالا رفته و به راحتی هرچیزی را نخواهند پذیرفت. مردم قبل از هرگونه انتخاب، تحقیق می کنند، اطلاعات به دست می آورند، مقایسه می کنند و سپس انتخاب می کنند.

نوبت دهی اینترنتی، امکاناتی بیشتر از یک نوبت ساده را می دهد، در نوبت دهی اینترنتی میتوان پزشک و خدمات هر مطب را بهتر معرفی کرد، تصاویری از محیط مطب و شرایط آنرا در دید عموم بیماران قرار داد.

انتخاب های بیماران زیاد و متنوع شده، و با هر پیشنهادی تصمیم به انتخاب نمیگیرند و باید برای انتخاب کاملا آماده و مصمم باشند.

 

حضور پزشک در اینترنت

درصد استفاده از اینترنت و جستجو در ایران، روز به روز در حال افزایش است. طبق آخرین آمارها، ۳۸ میلیون کاربر فعال اینترنت در ایران داریم که از این تعداد ۲۸ میلیون کاربر اینترنت پرسرعت هستند.

آحرین اطلاعات رشد اینترنت در ایران را در عصر ایران بخوانید.

این آمار نشان می دهد که مردم نیازهای خود را در بین صفحات وب جستجو می کنند و نوبت دهی اینترنتی پزشکان مناسب برای بیماران بسیار مهم و دقیق است.

بیشتر بخوانید بهترین نرم افزار مدیریت مطب، چه امکاناتی باید داشته باشد؟

بنابراین مشخص است که حضور پزشک و معرفی خدمت های مطب در اینترنت کمک زیادی به معرفی بهتر پزشک و مطب می کند.

 

نوبت دهی اینترنتی پزشکان

 

نوبت دلخواه بیمار

وقتی به پای حرف دل بسیاری از بیماران می نشینی، از پاسخ گویی نامناسب پرسنل در مطب گلایه دارند. تاکید می کنند بارها برای گرفتن نوبت اقدام کردند و به زحمت توانسته اند نوبت بگیرند، نوبتی که اصلا هماهنگ با برنامه های آنها نبوده و به ناچار کل برنامه هایشان را بهم ریخته و برای حضور در مطب اقدام کرده اند.

هنگام دریافت نوبت حضوری، علاوه بر همه ی سختی های نوبت گرفتن حضوری، بیماران حق انتخاب ندارند و نمی توانند با توجه به برنامه ریزی های قبلی خود، نوبت مناسب را انتخاب نمایند و باید نوبت تحمیل شده را بپذیرند و خودشان را با مثل کاچی به از هیچی متقاعد کنند.

 

 

ایجاد مزیت رقابتی برای پزشک

با توجه به نیاز پزشکی در کشور و پیشرفت چشمگیر حوزه پزشکی در این چند سال، رقابت برای جلب رضایت بیماران بسیار مهم شده است.

حضور در نوبت دهی اینترنتی پزشکان و وجود آوردن شرایط آسان نوبت گرفتن، آشنایی بیشتر با پزشک، انتقال حس آرامش به بیماران از کارهای مهمی است که برای افزایش رضایت بیماران می توان در نوبت دهی اینترنتی اجرا کرد.

 

افزایش کارایی پرسنل در مطب

دیگر مزیت نوبت دهی اینترتی، بالا رفتن عملکرد پرسنل است. زمانی که پزشک از نوبت دهی اینترنتی استفاده کند، دیگر نیازی به نوبت دهی حضوری در مطب نیست.

پرسنل مطب به سایر بیمارانی که در مطب حاضر هستند و برای همان روز نوبت دارند رسیدگی می کنند و این کار در دراز مدت باعث رضایت شغلی پرسنل و رضایت مندی بیماران از خدمت رسانی خواهد شد.

  انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 28

طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی آنلاین

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما