طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی آنلاین

محل لوگو
  • عنوان اسلاید
  • عنوان اسلاید
  • عنوان اسلاید

اهمیت تبلیغات در سایت‌های نیازمندی


مروزه تمامی کسب و کارها باید در اینترنت و فضای آنلاین حضور داشته باشند. در غیر اینصورت محکوم به شکست خواهند بود. شاید همه کسب و کارها نتوانند برای خود سایتی طراحی کنند یا طراحی یک سایت برایشان سودی نداشته باشد. اما قطعا از عدم حضور در اینترنت لطمه خواهند خورد. در این مطلب قصد داریم به بررسی اهمیت تبلیغات در سایت‌های نیازمندی یا تبلیغات دیجیتال بپردازیم.

گوگل پارس: https://googlepars.com

چرا باید در سایت‌های نیازمندی تبلیغ درج کنیم؟

شما باید سعی کنید مخاطبان بیشتری جذب کرده و در معرض دید این مخاطبان قرار بگیرید. هرچقدر بیشتر در معرض دید باشید مشتریان بیشتری خواهید داشت. قطعا در کسب و کار فیزیکی نمی‌توانید چنین شرایطی را ایجاد کنید یا ایجاد آن متحمل هزینه‌های بالایی نظیر طراحی دکوراسیون به صورت جذاب و گیرا باشد.

تبلیغ در سایت‌های نیازمندی بسیار کم هزینه است

اما تبلیغ در سایت‌های نیازمندی یک راه آسان و کم هزینه است. تنها کافی است چند عکس زیبا و مربوط به کسب و کار خود را همراه با محصولات و خدماتی که ارائه می‌‌دهید به همراه اطلاعات کامل تماس را در یک سایت تبلیغات درج کنید تا مخاطبان بسیاری پیدا شوند. اگر یک صفحه اینستاگرام دارید نیز می‌توانید آن را در سایت مربوطه درج کنید تا مخاطبان شما تبدیل به مشتریان دائمی شما شوند و در اینستاگرام و تلگرام نیز شما را دنبال کنند.

بیشتر:

بانک اطلاعات مشاغل تهران

یک مثال واقعی

شاید فکر کنید این کار سودمند نخواهد بود. اما برای شما یک مثال میزنم. چند روز پیش تصمیم داشتم از یک فست فود که غذاهای خوشمزه‌ای دارد غذا سفارش دهم، اولین راهی که به ذهنم رسید مراجعه به اسنپ فود بود اما فست فود مورد نظر در این اپلیکیشن نبود. در مرحله بعد اسم فست فود را در گوگل جستجو کردم تا شماره تماس آن را بردارم و غذا سفارش دهم اما هیچ اطلاعاتی در دسترس نبود. همین بی نام و نشان بودن در اینترنت سبب می‌شود رقبا از شما پیشی بگیرند.

چه کسانی تبلیغات را در سایت‌های نیازمندی می‌بینند؟

هیچ محدودیتی برای مخاطبان وجود ندارد. اگر یک کسب و کار محلی هستید می‌توانید در سایت‌های نیازمندی شهر خود آگهی ثبت کنید. در غیر این صورت نیز سایت‌های بسیاری وجود دارند که مردم از سرتاسر کشور با هر سن و سال و... می‌توانند آگهی شما را دیده و تبدیل به مشتری شوند.

تبلیغات در سایت‌های نیازمندی به چند شیوه انجام می‌شود؟

اگر شما هیچ سایتی برای کسب و کار خود ندارید با استفاده از درج تصاویر، یک توضیح کامل و اطلاعات تماس، آگهی شما در گوگل ظاهر خواهد شد. اما اگر برای کسب و کار خود سایتی طراحی کرده‌اید تبلیغات می‌توانید متنوع‌ تری را تجربه کنید.

تبلیغات بنری

می‌توانید بنرهایی را طراحی کرده و در سایت‌های پر بازدید نیازمندی قرار دهید تا با کلیک بر روی آنها افراد به سایت شما هدایت شوند.

رپورتاژ آگهی

می‌توانید از سایت مورد نظر درخواست کنید تا مطلبی نوشته و در سایت خود منتشر کنند و به سایت شما لینک دهند. این کار برای سئو سایت شما نیز بسیار مفید خواهد بود.

تبلیغات همسان

این سبک تبلیغات مانند تبلیغات بنری است اما در میان مطالب سایت قرار می‌گیرد و ظاهری بهتری نسبت به تبلیغات بنری دارد.

نتیجه‌گیری

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده و بتوانید با انتخاب یک سایت نیازمندی و تبلیغات خوب، کسب و کار خود را روز به روز گسترش دهید. یادتان باشد امروز هر کسب و کاری که در اینترنت حضور نداشته باشد محکوم به فناست. پس همین حالا دست به کار شوید.

 

انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۸

کاغذ دیواری کلاسیک


سبک کلاسیک همان سبک سنتی غربی است که یاد آور سبک مجلل قرن های ۱۸ و ۱۹ میلادی می باشد هر چندکه امروزه این سبک کمی رنگ و بوی معاصر گرفته است.

در این سبک، همه چیز بر محور ایجاد آرامش برای تمام گروهای سنی می چرخد.برجسته ترین ویژگی آن نظم و تقارن است، چیدمان از قائده و قانون پیروی می کند. نحوه چیدمان ثابت و قابل پیش بینی است، از ویژگی های دیگر سبک کلاسیک دلپذیری و جذابیت است و معمولا فضاهای با دکوراسیون کلاسیک دارای شکوه و جلال خاصی هستند.

کاغذ دیواری کلاسیک

کاغذ دیواری کلاسیک از قدیمی ترین و متداول ترین و همچنین پر مصرف ترین طرح های کاغذ دیواری است. طرح کاغذ دیواری کلاسیک بر محور خطوط ونقوش منحی است که معمولا به شکلی منظم و متقارن تکرار می شوند و طرح ها زوایای تیزی ندارندو همه چیز بر پایه انحنا است. نقش ها بیشتر الهام گرفته از طبیعت است هر چند که میتواند از تکرار گل تا خطوط منحنی متغیر باشد.

رنگ های زمینه در سبک کاغذ دیواری کلاسیک معمولا خنثی هستند مثل کرم، بژ ،خاکستری و رنگ های مکمل این رنگها برای نقوش و طرح ها به کار می روند هر چند که گاهی ساختارشکنی باعث جلوه بیشتر این نوع سبک می شود مثلا ترکیب سفید با رنگ سیاه یا قرمزدر یک طرح کاغذ دیواری کلاسیک جذابیت آن را دو چندان می کند.

خوب است بدانید طرح داماس که یکی از محبوب ترین طرح های کاغذ دیواری است از زیر مجموعه های کاغذ دیواری کلاسیک می باشد.

در اغلب فضاها از سالن های پذیرایی مجلل گرفته تا اتاق خواب و فروشگاه های بزرگ و کوچک میتوان از کاغذ دیواری کلاسیک استفاده کرد .

شما می توانید با مراجعه به منوی کاغذدیواری در فروشگاه اینترنتی ۳ خط در بخش طرح و مدل گزینه کلاسیک را انتخاب نمایید وجدیدترین طرح های کاغذ دیواری کلاسیکرا ملاحظه فرمایید .

 

همراه ما باشید

انتشار : ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸

کاغذ دیواری مدرن


کاغذ دیواری مدرن با عرضۀ طرح‌های بسیار متنوع در چند دهۀ اخیر، گزینه‌های زیادی را در اختیار طراحان دکوراسیون داخلی قرار داده و آنها را از بند الگوهای سنتی و کلاسیک رها کرده است.

عموماً کاغذدیواری مدرن به کاغذدیواری‌هایی با الگوهای مختلف هندسی و طرح‌های انتزاعی اشاره دارد که در رنگ‌های متنوعی ارائه می‌شوند.
طرح‌های کاغذ دیواری مدرن امروزه آنقدر اصیل و خلاقانه هستند که نمی‌توان آنها را تنها کاغذدیواری دانست بلکه تابلوهای هنری‌ای در ابعاد بزرگ هستند و به زعم بسیاری، کاغذ دیواری مدرن مرز میان هنر و دکوراسیون داخلی را بیش از پیش کمرنگ کرده است. کاغذدیواری مدرن برای افرادی که مایلند فضایی خاص و متفاوت را خلق کنند، از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود. کاغذ دیواری سه خط

OUBODESIGN-STARK-080906 OUBODESIGN-STARK-070903S

کاربرد کاغذ دیواری مدرن

کاغذ دیواری مدرن به سبب تنوع بسیار طرح و رنگ در بسیاری از فضاهای اداری، آموزشی و فروشگاهی کاربرد دارد و بیشترین کاربرد خانگی آن روی دیوار پشت TV است.
در زمان انتخاب کاغذدیواری مدرن کمی فکر کنید که چه انتظاری از کاغذدیواری خود دارید، به عبارت دیگر دوست دارید این کاغذدیواری مدرن محور توجه در اتاق باشد یا نه چیزی هماهنگ و همگن با فضای اتاق. شکی نیست که طرح‌های کاغذدیواری مدرن گاه آن قدر زیبا و جذاب هستند که در وهلۀ اول دوست دارید هرچه بیشتر از آنها استفاده کنید. کاغذ دیواری همان پوستر دیواری است.

اما به یاد داشته باشید که مهم‌ترین نکته در تأثیرگذاری یک طرح کاغذدیواری این است که بدانید بسته به طرح و رنگ و فضا چه مقدار از آن را به کار ببرید و چند دیوار را با آن کاغذدیواری بپوشانید.
یک کاغذدیواری مدرن با طرح رنگارنگ و برجسته شاید گزینه‌ای ایده‌آل برای اتاقتان باشد، اما گاه تنها کافی است یک دیوار را با آن کاغذدیواری بپوشانید تا هم تأثیری را که می‌خواهید ایجاد کنید و هم دیگر وجوه اتاق مانند مبلمان و پنجره و … را کمرنگ جلوه ندهید. برای این کار کاغذدیواری مدرن را با کاغذدیواری ساده یا کاغذدیواری راه‌راه ترکیب کنید.

طراحان دکوراسیون داخلی معاصر دیوار اصلی را ابزار بصری جذابی یافته‌اند و از آن بسیار بهره می‌برند و غالباً بر این باورند که لزومی ندارد تمام دیوارهای یک اتاق با یک طرح کاغذدیواری پوشش داده شوند. برای آشنایی بیشتر با دیوار اصلی به مطلب انتخاب دیوار اصلی برای کاغذ دیواری رجوع کنید.
اگر مایلید طرح‌های کاغذدیواری مدرن ۳خط را ببینید، در صفحۀ اصلی فروشگاه اینترنتی ۳خط، به بخش کاغذدیواری و سپس بخش طرح و مدل بروید و از بین گزینه‌ها، کاغذدیواری مدرن را انتخاب کنید.

تشکر از همراهی شما

https://3khat.com/%DA%A9%D8%A7%D8%BA%D8%B0-%D8%AF%DB%8C%D9%88%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D8%AF%D8%B1%D9%86/

انتشار : ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸

8 دلیل برای اینکه اپلیکیشن های موبایل بهتر از وب سایت های موبایل هستند


در این پست نمی خواهیم بگوییم که اپلیکیشن های موبایل جایگزینی برای وب سایت های موبایلی هستند بلکه فقط قصد داریم نکات برتر آن ها را نسبت به وب سایت های موبایلی بررسی کنیم. با این مقاله از شرکت طراحی وب نوپرداز همراه باشید.

اکنون در عصر استفاده از تلفن های همراه قرار داریم و اکثر افراد کار های آنلاین خود را با موبایلشان انجام می دهند. به همین جهت کسب و کار ها نیازمند ایجاد کانال های ارتباطی مناسب از این طریق برای ارائه خدمات هر چه بهتر به مشتریانشان هستند. در حالی که کسب و کار های بزرگ می توانند از هر دوی آن ها استفاده کنند اما بیشتر شرکت ها یکی از آن ها را انتخاب می کنند. ادامه

8 دلیل برای اینکه اپلیکیشن های موبایل بهتر از وب سایت های موبایل هستند:

شخصی سازی برنامه های موبایل راحت تر است

شخصی سازی در مورد ارائه ارتباط متقابل با کاربران بر اساس منافع، مکان، رفتار و موارد دیگر قابل استفاده است.

سهولت ارسال اعلان ها

در چند دهه گذشته، ایمیل وسیع ترین ابزار ارتباطات تجاری بوده است. کسب و کارها به طور گسترده ای از ایمیل استفاده می کنند. اما اخیرا مانند گذشته کارآیی ندارند. خب، هیچ دلیلی برای نگرانی وجود ندارد.
اعلان های برنامه موبایل را وارد می شوند. هر دو آنها گزینه ای هیجان انگیز برای برقراری ارتباط با کاربران اپلیکیشن هستند.

استفاده از امکانات دستگاه موبایلی

شما می توانید از قابلیت های دستگاه خود مانند مانند دوربین، لیست تماس، GPS، تماس تلفنی، شتاب سنج، قطب نما و غیره در اپلیکیشن خود استفاده کنید.

توانایی کار با اپلیکیشن به صورت آفلاین

احتمالا اساسی ترین تفاوت بین یک وب سایت تلفن همراه و یک برنامه موبایل این است. اگر چه برنامه ها برای انجام بسیاری از وظایف خود نیاز به اتصال به اینترنت دارند، اما همچنان می توانند محتوا و قابلیت های اولیه را برای کاربران در حالت آفلاین ارائه دهند.

آزادی در طراحی

حتی با تمام پیشرفت های تکنولوژیکی در طراحی وب، وب سایت های تلفن همراه همچنان باید به مرورگرها تکیه کنند تا حتی ساده ترین وظایف خود را انجام دهند. وب سایت های تلفن همراه به ویژگی های مرورگر مانند "دکمه برگشت"، "دکمه تازه کردن" و "نوار آدرس" برای کار بستگی دارند.

تجربه تجاری جدید

از آنجایی که یک اپلیکیشن موبایل از یک وب سایت شرکتی متمایز است، این یک تجربه تجاری جدید برای کاربران است. این بدان معنی است که این شرکت می تواند سبک های تجاری جدید را در اپلیکیشن خود ایجاد کند.

کاربران وقت بیشتری را صرف اپلیکیشن ها می کنند

کاربران تلفن همراه 86٪ وقت خود را در برنامه های تلفن همراه صرف می کنند و فقط 14٪ از زمان در وب سایت های تلفن همراه هستند.

برنامه ها میتوانند سریعتر از وبسایت ها کار کنند

در صورتی که اپلیکیشن موبایل شما به خوبی طراحی شده باشد می تواند بسیار سریع تر از وب سایتتان عمل کند.

به نظر شما چه موارد دیگری نشان دهنده برتری اپلیکشن های موبایل نسبت به وب سایت های موبایلی هستند!؟

 

انتشار : ۱۹ فروردین ۱۳۹۸

وب سایت موز (MOZ) جایگزینی برای پیج رنک


پیج رنک یکی از معیار های مهم گوگل بود که برای رتبه بندی وب سایت ها مورد استفاده قرار می گرفت. در سال 2016 بود که کارشناسان گوگل به صورت رسمی اعلام کردند که عمر پیج رنک پایان یافته است. وب سایت موز (moz) یکی از جایگزین هایی بود که بعد آن ارائه شد. رنکینگ موز عددی بین یک تا صد است که گوگل، توئیتر و ویکی پدیا رنک صد را دارند.

اما دلیل حذف پیج رنک چه بود؟

در واقع پیج رنک به ابزاری برای تقلب کردن مدیران سایت ها تبدیل شده بود. بسیاری از صاحبان وب سایت ها با خرید لینک نسبت به افزایش پیج رنک سایت خود اقدام می کردند و این ابزار باعث راه افتادن یک بازار سیاه بین وبمستر ها شده بود.

این موضوع به یک مشکل بزرگ برای گوگل تبدیل شده بود و کاربران به بهترین نتایج دست پیدا نمی کردند. همین موضوع سبب شد پیج رنک پس از مدتی از تولبار کروم و همچنین ابزار وبمستر حذف گردد.

Page Authority و Domain Authoirty چیست؟

پس از روی کار آمدن معیار موز، ما با Page Authority و Domain Authoirty رو به رو شدیم. Domain Authority معیاری برای سنجش قدرت دامنه اصلی سایت است و Page Authority برای سنجیدن قدرت سایر صفحات مثل صفحه https://nopardazco.com/blog در سایت خودمان استفاده می شود.

در این معیار هر چقدر که یک وب سایت بخواهد عدد بیشتر را به دست بیاورد، کار سخت تری خواهد داشت. مثلا یک وب سایت اگر بخواهد از 20 به 30 برسد به مراتب کار سختری از رسیدن 10 به 20 دارد.

قدرت صفحات و دامنه سایت چیست؟

معیار های زیادی وجود دارند که می توانند در افزایش قدرت دامنه سایت شما تاثیر داشته باشند، که از جمله مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • تعداد و کیفیت لینک هایی که سایت شما دریافت کرده است.
  • محتوا وب سایت شما
  • سن دامنه ای که استفاده می کنید
  • تعداد صفحات ایندکس شده سایت شما در موتور های جستجو و .....

منبع: شرکت طراحی وب سایت

 

انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷

ساخت فروشگاه آنلاین و اپلیکیشن فروش کالا و محصولات


شما مشتریان گرامی می توانید جهت ثبت سفارشات خود و یا دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ساخت فروشگاه آنلاین و اپلیکیشن فروش کالا و محصولات با ما در تماس باشید.

همیشه فروشنده ها به دنبال راه های جدید و تازه برای افزایش فروش خود و جذب مشتری هستند. امروزه با وجود اینترنت راه های جدید و متنوعی برای افزایش فروش وجود دارد. دیگر زمان استفاده از روش های جدید رسیده است. شما باید دور روش های قدیمی نظیر پخش تراکت و ... را خط بکشید و وارد دنیای مجازی شوید تا بتوانید به اهداف خود برسید. ما در این مقاله قصد داریم روش های جدید برای فروش کالا و محصولات را برای شما کاربران عزیز بیان کنیم. پس با ما همراه باشید تا مسیر موفقیت را بیابید.

ساخت فروشگاه آنلاین

اولین قدمی که شما باید بردارید ساخت یک سایت و فروشگاه آنلاین است. اگر این مرحله را انجام ندهید نمی‌توانید اعتماد مشتریان را به خود جلب کنید. پس برای افزایش فروش محصولات خود اولین و بهترین کار ساخت فروشگاه اینترنتی است. شما با اینکار محدودیت ها را کنار گذاشته و می‌توانید محصولات خود را در هر زمان به تمام نقاط ایران ارسال کنید. داشتن یک فروشگاه آنلاین بسیار آسان است و می‌توان گفت هزینه زیادی نیز در بر ندارد.

جهت اطلاع بیشتر در این زمینه به بخش اپلیکیشن فروشگاهی اندروید و ios نوپرداز مراجعه فرمایید.

ساخت فروشگاه کالا

ساخت اپلیکیشن فروشگاه

بعد از طراحی فروشگاه آنلاین خود اگر می‌خواهید یک قدم از رقبا جلوتر بوده و بر ارزش و اعتبار کار خود بیفزاید ما به شما طراحی اپلیکیشن فروشگاهی را پیشنهاد می‌کنیم. امروزه انسان ها به دنبال راحتی خود هستند و این راحتی را حتی در خرید های خود اعمال می‌کنند. پس شما با داشتن یک اپلیکیشن فروشگاه می‌توانید محصولات و کالاهای خو را راحت تر بفروشید و ارزش و اعتبار کسب کنید.

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی و سایت کالا و محصولات

ساخت اکانت اینستاگرام و تلگرام

در مرحله بعد شما باید اکانت اینستاگرام و کانال تلگرام برای کسب و کار خود داشته باشید. شما باید هر روز در اکانت های شبکه اجتماعی کسب و کار خود پست گذاشته و فعال باشید. به علاوه شبکه های اجتماعی شما باید از زیبایی های بصری نیز برخوردار باشد پس سعی کنید از عکس های با کیفیت و طرح های زیبا استفاده کنید. استفاده از شبکه های اجتماعی باعث می‌شود افراد بیشتری با سایت شما آشنا شده و فروش شما افزایش یابد.

سئو سایت

یک عمل مهم دیگر سئو سایت شما است. سئو یه این معنا است که سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید تا سایت شما در صفحات اول گوگل و سایر موتور جستجوها قرار گرفته و بتوانید مشتری های بیشتری برای سایت خود پیدا کنید. ما در شرکت نوپرداز خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت شما را به صورت کاملا حرفه ای و استاندارد انجام خواهیم داد.

در این مقاله ما عوامل مختلف در افزایش فروش به خصوص طراحی و ساخت فروشگاه آنلاین و اپلیکیشن را بیان کردیم. مقالات تخصصی بسیاری در این زمینه را می‌توانید از همین سایت مطالعه کنید.

منبع: شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن نوپرداز 

منبع

انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۷

طراحی سایت شبیه باما


شما مشتریان گرامی می توانید برای ثبت سفارش و دریافت مشاوره آنلاین هم اکنون با ما در تماس باشید.

در این مقاله قصد داریم به بررسی سایت باما و اینکه چگونه می‌توان چنین سایتی داشت بپردازیم. باما یک سایت برای خرید و فروش خودرو است. ممکن است سایت های زیادی در زمینه فروش خودرو وجود داشته باشند که به صورت اختصاصی برای یک شرکت یا به عنوان بستری برای خرید و فروش خودرو استفاده می‌شوند. اما چه چیزی باعث تفاوت سایت باما شده است؟ با ما همراه باشید تا در این مقاله به بررسی طراحی وب سایت باما بپردازیم.

سادگی

باما یک سایت با طاهری بسیار ساده است. این سادگی به معنای کاربر پسند نبودن نیست. با اینکه سایت ظاهر خاصی ندارد اما همه امکانات در آن تعبیه شده است و کار با سایت و امکانات آن برای کاربر بسیار راحت خواهد بود. به طور کلی سایت از لحاظ امکانات هوشمندانه طراحی شده است اما می‌توانست ظاهری به مراتب بهتر و جالبتر داشته باشد. پس اگر شما می‌خواهید چنین سایتی طراحی کنید بهتر است به فکر زیبایی های بصری سایت نیز باشید.

دسته بندی های کامل

در باما شاهد دسته بندی های کاملی هستیم. هر دسته خود به دسته‌های کوچکتری تقسیم شده و باعث می‌شود کاربر راحتتر دسته مورد پسند خود را انتخاب کرده و ماشین مورد نظر خود را انتخاب کند. تعداد آگهی ها در هر دسته بندی نیز مشخص شده است. دسته بندی های کلی بر اساس استان، شاسی، وضعیت ماشین، گیربکس، دیفرانسیل، وضعیت بدنه، برند، سوخت، موارد خاص و رنگ تقسیم بندی شده. این موارد که نام بردیم دسته بندی‌های کلی هستند که خود به دسته های ریزتری تقسیم شده‌اند. پس حتما متوجه شده‌اید دسته بندی ها چقدر کامل هستند.

جستجو و فیلتر

برای جستجو بر اساس فیلتر شما می‌توانید برند، مدل، بازه سال تولید خودرو، بازه کارکرد، بازه قیمت، نحوه پرداخت پول را وارد کرده و جستجو را انجام دهید. این جستجوی پیشرفته به کاربر کمک می‌کند که به راحتی به خودروهای مد نظر خود دست پیدا کند.

صفحه اصلی

تمام آگهی ها در صفحه اصلی وجود دارند. سایت به دو بخش خرید و فروش خودرو تقسیم بندی شده است. در میانه سایت اخبار و اطلاعات وبلاگ سایت را می‌بینید که می‌توانید در صورت علاقه به مطالعه آنها بپردازید. به علاوه امکان عضویت و نکمیل پروفایل در سایت باما وجود دارد.

طراحی سایت شبیه به باما

شرکت نوپرداز آمادگی ارائه خدمات و طراحی سایت شبیه به باما و حتی با ظاهر بهتر و وبلاگی حرفه‌ای تر است. تمامی امکاناتی که در سایت باما وجود دارند در سایت مد نظر مشتری گنجانده شده به علاوه اینکه سایت به صورت واکنشگرا طراحی شده و با تبلت و گوشی‌های هوشمند نیز منطبق است.

منبع: شرکت طراحی سایت نوپرداز

انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۷

طراحی سایت جدید


طراحی سایت جدید و حرفه ای بر اساس جدیدترین تکنولوژی طراحی وب  در دنیا انحام می شود. همکاران ما در خمدت شما هستند تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهند. طراحی سایت حرفه ای و اصولی مطابق با طرح و ایده شما پیاده سازی خواهد شد و ما می دانیم که نیاز مشتریان چیست.

تخفیف ویژه شب یلدا 

نوپرداز

انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۷

چرا نوبت دهی اینترنتی مطب مهم است ؟


سوال می شود چرا باید نوبت دهی آنلاین راه اندازی کرد ؟ اصلا چرا باید امکان دریافت نوبت اینترنتی را برای بیماران فراهم کرد؟ آینده نوبت دهی اینترنتی پزشکان چیست ؟

 

نوبت دهی اینترنتی پزشکان

نوبت دهی اینترنتی از رایج ترین راه های دریافت نوبت در سطح جهان است، نه تنها نوبت دهی اینترنتی در حوزه ی پزشکی، بلکه در همه ی شاخه هایی که به نوبت دهی نیاز دارند استفاده می شود.

 

چرا نوبت دهی اینترنتی پزشکان مهم است ؟

سطح عمومی اطلاعات مردم بسیار بالا رفته و به راحتی هرچیزی را نخواهند پذیرفت. مردم قبل از هرگونه انتخاب، تحقیق می کنند، اطلاعات به دست می آورند، مقایسه می کنند و سپس انتخاب می کنند.

نوبت دهی اینترنتی، امکاناتی بیشتر از یک نوبت ساده را می دهد، در نوبت دهی اینترنتی میتوان پزشک و خدمات هر مطب را بهتر معرفی کرد، تصاویری از محیط مطب و شرایط آنرا در دید عموم بیماران قرار داد.

انتخاب های بیماران زیاد و متنوع شده، و با هر پیشنهادی تصمیم به انتخاب نمیگیرند و باید برای انتخاب کاملا آماده و مصمم باشند.

 

حضور پزشک در اینترنت

درصد استفاده از اینترنت و جستجو در ایران، روز به روز در حال افزایش است. طبق آخرین آمارها، ۳۸ میلیون کاربر فعال اینترنت در ایران داریم که از این تعداد ۲۸ میلیون کاربر اینترنت پرسرعت هستند.

آحرین اطلاعات رشد اینترنت در ایران را در عصر ایران بخوانید.

این آمار نشان می دهد که مردم نیازهای خود را در بین صفحات وب جستجو می کنند و نوبت دهی اینترنتی پزشکان مناسب برای بیماران بسیار مهم و دقیق است.

بیشتر بخوانید بهترین نرم افزار مدیریت مطب، چه امکاناتی باید داشته باشد؟

بنابراین مشخص است که حضور پزشک و معرفی خدمت های مطب در اینترنت کمک زیادی به معرفی بهتر پزشک و مطب می کند.

 

نوبت دهی اینترنتی پزشکان

 

نوبت دلخواه بیمار

وقتی به پای حرف دل بسیاری از بیماران می نشینی، از پاسخ گویی نامناسب پرسنل در مطب گلایه دارند. تاکید می کنند بارها برای گرفتن نوبت اقدام کردند و به زحمت توانسته اند نوبت بگیرند، نوبتی که اصلا هماهنگ با برنامه های آنها نبوده و به ناچار کل برنامه هایشان را بهم ریخته و برای حضور در مطب اقدام کرده اند.

هنگام دریافت نوبت حضوری، علاوه بر همه ی سختی های نوبت گرفتن حضوری، بیماران حق انتخاب ندارند و نمی توانند با توجه به برنامه ریزی های قبلی خود، نوبت مناسب را انتخاب نمایند و باید نوبت تحمیل شده را بپذیرند و خودشان را با مثل کاچی به از هیچی متقاعد کنند.

 

 

ایجاد مزیت رقابتی برای پزشک

با توجه به نیاز پزشکی در کشور و پیشرفت چشمگیر حوزه پزشکی در این چند سال، رقابت برای جلب رضایت بیماران بسیار مهم شده است.

حضور در نوبت دهی اینترنتی پزشکان و وجود آوردن شرایط آسان نوبت گرفتن، آشنایی بیشتر با پزشک، انتقال حس آرامش به بیماران از کارهای مهمی است که برای افزایش رضایت بیماران می توان در نوبت دهی اینترنتی اجرا کرد.

 

افزایش کارایی پرسنل در مطب

دیگر مزیت نوبت دهی اینترتی، بالا رفتن عملکرد پرسنل است. زمانی که پزشک از نوبت دهی اینترنتی استفاده کند، دیگر نیازی به نوبت دهی حضوری در مطب نیست.

پرسنل مطب به سایر بیمارانی که در مطب حاضر هستند و برای همان روز نوبت دارند رسیدگی می کنند و این کار در دراز مدت باعث رضایت شغلی پرسنل و رضایت مندی بیماران از خدمت رسانی خواهد شد.

انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۷

طراحی سایت آژانس هواپیمایی


با توجه به این که اغلب مشتریان آژانس های هواپیمایی نیازمند دریافت خدمات آنلاین هستند، از این رو آژانس های هواپیمایی می توانند با طراحی سایتی مناسب نسبت به جلب رضایت شما اقدام نمایند. همچنین با استفاده از خدمات سئو و بهینه سازی سایت این امکان نیز وجود دارد که بازدید کنندگان بیشتری به سمت وب سایت شما جذب شده و ترجیح دهد تا از خدمات هواپیمایی شرکت شما استفاده نماید. به همین جهت در طراحی سایت برای آژانس های هواپیمایی بایستی از اصول و قوانین درستی استفاده کرد که شرکت طراحی سایت نوپرداز این اطمینان را به شما می دهد که با استفاده از روش های نوین طراحی سایت آژانس هواپیمایی در تمامی مراحل پروژه، اطمینان خاطر کامل را برای شما به همراه داشته باشد.

شرکت طراحی سایت نوپرداز با سابقه ای درخشان در زمینه طراحی و توسعه اپلیکیشن برای آژانس های مختلف تلاش دارد تا خدماتی درخور کسب و کار مشتریان گرامی را ارائه دهد.

اهمیت طراحی سایت آژانس هواپیمایی برای کسب و کار شما به اندازه همان کسب و کارتان است، پس سعی کنید در این زمینه با شرکت های معتبر و قابل اعتماد همکاری نمایید تا به نتیجه ای مطلوب برسید. داشتن نمونه کار های حرفه ای و تسلط شرکت بر موضوع وب سایت شما یکی از مهم ترین نکاتی است که می توانید در انتخاب یک شرکت طراحی سایت مناسب مد نظر قرار دهید.

طراحی سی پنل حرفه ای و ساده برای کاربران از جمله مهم ترین نکاتی است که در شرکت نوپرداز اهمیت دارد. متخصصان شرکت نوپرداز با استفاده از جدیدترین متد های روز طراحی سایت و رعایت اصول سئو و بهینه سازی در هنگام طراحی سایت تلاش می کنند بهترین وب سایت را در اختیار مشتریان گرامی قرار دهند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

طراحی سایت آژانس هواپیمایی واکنش گرا

واکنش گرا بودن و طراحی مناسب سایت یک آژانس هواپیمایی به منظور نمایش در دستگاه های مختلف اعم از تلفن همراه، تبلت و غیره یکی دیگر از نکات مهمی است که بایستی در طراحی این مدل وب سایت ها به آن ها توجه داشت. کافیست اغلب وب سایت های بزرگ دنیا را هم بررسی کنید تا متوجه شوید ساختار آن ها به صورت واکنش گرا بوده و کاربران آن ها با تمامی دستگاه ها می توانند از امکانات آن استفاده نمایند.

رابط کاربری سریع و آسان و عدم سردرگمی بازدیدکنندگان می تواند یکی از اسرار موفقیت شما در این زمینه باشد. تحقیقات نشان داده است که کاربران تمایل بیشتری به ماندگاری در وب سایت هایی دارند که رابط کاربری راحت تری را دارا می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید از متخصصان شرکت طراحی سایت نوپرداز کمک بگیرید.

آژانس هواپیمایی به شرکت هایی گفته می شود که در زمینه ارائه نمودن خدمات مسافرتی فعالیت دارند. با توجه به این که امروزه طراحی سایت در تمامی مشاغل مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، آژانس های هواپیمایی نیز نیاز بسیار ضروری به طراحی یک وب سایت مناسب برای ارائه خدمات آنلاین به مشتریان خود دارند. در گذشته شاهد این بوده ایم که بهره گیری از دنیای اینترنت و طراحی سایت نقطه عطفی برای بسیاری از کسب و کار ها بوده است. ما در شرکت نوپرداز آماده خدمت رسانی و ارائه مشاوره رایگان در زمینه طراحی سایت آژانس هواپیمایی به شما هستیم.

تمام تلاش ما بر این است که با ارائه خدمات حرفه ای طراحی سایت آژانس هواپیمایی بهترین خدمات و امکانات را در اختیار شرکت ها قرار دهیم. از این طریق شرکت ها بتوانند به راحتی و به صورت آنلاین تمامی خدمات مربوط به رزرو بلیط و پشتیبانی را به مشتریان خود ارائه نمایند. استفاده از امکانات حرفه ای شرکت طراحی سایت نوپرداز سبب رضایت بیشتر مشتریان شما و کسب اعتماد آن ها نیز خواهد شد. اما چه نکاتی سبب می شوند که یک وب سایت حرفه ای برای آژانس هواپیمایی خود داشته باشیم و این سایت ها چه ویژگی هایی بایستی داشته باشند؟

با توجه به گسترش روز افزون فضای مجازی در زندگی مردم ارائه خدمات اینترنتی آژانس های هواپیمایی بیشتر از همیشه احساس می شود. شرکت طراحی سایت نوپرداز آماده ارائه جدید ترین تکنولوژی طراحی سایت آژانس هواپیمایی به مشتریان عزیز می باشد. تمامی امکانات شرکت طراحی سایت از پنل کاربری گرفته تا سامانه های مدیریتی آژانس های هواپیمایی به صورت کاملا اختصاصی کدنویسی شده و قالب های گرافیکی نیز پس از تایید مشتری پیاده سازی خواهد شد. در صورت عدم تایید طرح گرافیکی، سایت آژانس هواپیمایی مجددا از ابتدا مطابق با الگوی پیشنهادی مشتری پیاده سازی خواهد شد.

طراحی وب سایت آژانس هواپیمایی حرفه ای

در طراحی وب سایت آژانس هواپیمایی باید به امکانات حرفه ای به کار گرفته شده در آن توجه ویژه ای داشت. این وب سایت ها بایستی شامل اطلاعات دقیقی از راهنمای سفر ها و تور های مسافرتی باشند. حتی ممکن است بعد از طراحی سایت آژانس نیز شما با استقبال زیادی از کاربران مواجه نشوید. پیشنهاد ما این است که پس از فرآیند طراحی سایت آژانس شما باید به سراغ بخش تبلیغات بروید و با معرفی سایت خود از طریق کانال های شبکه های اجتماعی مانند تلگرام، اینستاگرام و غیره نسبت به افزایش مشتریان آن اقدام نمایید.

همچنین شما می توانید با انجام تبلیغات در گوگل و یا سرمایه گذاری در سئو و بهینه سازی وب سایت خود از بازدیدکنندگان بیشتری برخوردار شوید. استفاده از روش های درست سئو و پیاده سازی دقیق آن ها بر اساس یک استراتژی موفق می تواند سبب رشد چشم گیر بازدید کنندگان وب سایت آژانس هواپیمایی شما گردد.

نکته مهم: روش های مختلفی برای سئو سایت های آژانس هواپیمایی وجود دارند که باید هنگام انتخاب آن ها احتیاط کنید. بسیاری از سئو کاران پیشنهاد های مختلفی را برای سئو سایت شما ارائه می دهند اما شما باید روش هایی را که مطابق با اصول و قوانین گوگل می باشد رو مد نظر قرار دهید. در غیر این صورت امکان جریمه سنگین سایت شما توسط گوگل وجود دارد.

شرکت نوپرداز با بهره گیری از نیرو هایی متخصص در زمینه طراحی وبسایت آژانس هواپیمایی و سئو و بهینه سازی این سایت ها، آماده ارائه خدمات اختصاصصی به مشتریان می باشد. طراحی سایت برای آژانس ها همواره شامل نکاتی است که باید رعایت شوند و ادامه به آن ها خواهیم پرداخت. اما چرا طراحی سایت آژانس هواپیمایی مهم است؟ این وب سایت ها چه خدماتی را ارائه خواهند داد؟ اهمیت طراحی وب سایت برای آژانس های هواپیمایی در چیست؟

ویژگی صفحات سایت آژانس هواپیمایی

  • طراحی سی پنل اختصاصی و کاربر پسند
  • طراحی صفحه پذیرش آنلاین
  • طراحی صفحه وضعیت بلیط مسافران
  • طراحی صفحه ارائه اطلاعات سفر و راهنمای مشتریان
  • طراحی صفحه ارتباط با ما و دفتر فروش آژانس هواپیمایی
  • طراحی صفحه درگاه پرداخت الکترونیکی
  • طراحی صفحه خرید بلیط به صورت اینترنتی
  • امکان ثبت نام برای هر کاربر
  • اختصاص پروفایل به مشتریان
  • ارائه خدمات ویژه و آفرهای آژانس هواپیمایی
  • امکان استفاده از خدمات ارائه شده توسط گوگل مپ در وب سایت
  • طراحی قسمت نظرات و پیشنهادات
  • طراحی صفحه ارتباط آنلاین اپراتور با مشتریان
  • طراحی صفحه ارتباط با شرکت و درخواست همکاری
  • طراحی صفحه مدیریت مطالب وب سایت

مزیت های طراحی سایت آژانس هواپیمایی

  • توسعه کسب و کار شما به فضای نامحدود اینترنت
  • دسترسی 24 ساعته مشتریان به وب سایت و خدمات شما
  • کاهش چشم گیر هزینه های مربوط به تبلیغات و بازاریابی
  • دسترسی به بازار جهانی از طریق دنیای اینترنت
  • ارتباط مستقیم و آنلاین با مشتریان
  • افزایش اعتبار آژانس هواپیمایی شما با ایجاد وب سایت معتبر
  • کنار رفتن رقبای سنتی کسب و کار شما
  • افزایش بازدید کنندگان با استفاده از خدمات اختصاصی سئو و بهینه سازی وب سایت
  • سبقت گرفتن از رقبا و برندیگ آژانس هواپیمایی شما
  • امکان استفاده از تمام امکانات وب سایت آژانس هواپیمایی در اپلیکیشن های مختلف
  • ایجاد خبرنامه و اطلاع رسانی مشتریان از آخرین اخبار مربوط به آژانس هواپیمایی
  • و سایر مزیت های طراحی وب سایت

شرکت طراحی سایت و سئو آژانس هواپیمایی

شرکت نوپرداز با طراحی قالب اختصاصی برای وب سایت مشتریان خود این اطمینان را به آن ها می دهد که سایت آن ها به صورت کاملا حرفه ای و بر اساس قوانین و اصول سئو و بهینه سازی طراحی گردد. توجه به رابط کاربری مناسب و طراحی گرافیک های تایید شده توسط مشتری از جمله مشخصاتی است که شرکت نوپرداز به آن توجه زیادی دارد. ارائه خدمات و پشتیبانی 24 ساعته پس از طراحی سایت آژانس هواپیمایی از جمله عواملی است که سبب رضایت مشتریان گردیده است.

استفاده از موشن گراف ها، اینفوگرافیک ها و فایل های تصویری و ویدیویی جذاب یکی از روش های عالی برای جذب مخاطبان بیشتر به سمت سایت آژانس شما می باشد. البته باید حواستان باشد استفاده نادرست از فایل های تصویری مانند فایل های فلش می تواند تاثیر مخربی در طراحی سایت آژانس هواپیمایی شما داشته باشد. پس بهتر است برای این کار با یک متخصص مشورت کنید.

سئو داخلی و سئو خارجی سایت خود را به شرکت نوپرداز واگذار کنید تا به بهترین شکل وب سایت شما در موتور های جستجو مانند گوگل و بینگ بهینه سازی گردد.

طراحی سایت اختصاصی آژانس هواپیمایی توسط شرکت نوپرداز

شرکت طراحی سایت نوپرداز با سال ها تجربه و پیاده سازی انواع سایت های اختصاصی برای آژانس های هواپیمایی و سایر کسب و کار ها این اطمینان را به مشتریان گرامی خواهد داد تا بتوانند با بهره گیری از پنل حرفه ای و طراحی اختصاصی ساخته شده توسط شرکت نوپرداز بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با ما تماس بگیرید.

در حقیقت سایت های اختصاصی دارای امکاناتی هستند که اغلب در سایت هایی که با قالب های آماده ارائه می شوند قابل پیاده سازی نیست. همچنین امکان اضافه کردن امکانات جدید و رشد سایت در این مدل پروژه ها بسیار راحت تر خواهد بود. به همین جهت پیشنهاد ما به مشتریان گرامی طراحی وب سایت آژانس هواپیمایی اختصاصی است.

در طراحی وب سایت های اختصاصی آژانس ها، جزئیات پروژه از اهمیت بالایی برخوردار هستند. توجه نداشتن به برخی از موارد کوچک ممکن است هزینه های سنگینی برای کسب و کار آنلاین شما داشته باشد پس بهتر ست با متخصصان در این زمینه تمامی مشورت های لازم را به عمل آورید. ما در تمامی ساعات پاسخگوی سوالات و ثبت سفارشات مشتریان گرامی هستیم.

پروژه های پیاده سازی شده توسط شرکت نوپرداز به صورت کاملا کدنویسی شده و بر اساس اصول روز دنیا در زمینه طراحی سایت های آژانسی می باشد. قالب سایت های ساخته شده توسط شرکت به صورت کاملا اختصاصی برای مشتریان بوده و در هیچ پروژه دیگری استفاده نخواهد شد.

شرکت نوپرداز مفتخر است با بهره بردن از کادری با تجربه و حرفه ای در زمینه طراحی وب سایت و اپلیکیشن های موبایل شما را در این امر یاری کند. تمامی مراحل پروژه به صورت کدنویسی شده بوده و پس از تایید قالب گرافیکی توسط مشتری نسبت به پیاده سازی وب سایت اقدام خواهد شد. در صورت به وجود آمدن هر گونه نقص در عملکرد درست وب سایت تیم برنامه نویسی شرکت به سرعت نسبت به حل آن مشکل اقدام خواهد نمود. شما می توانید برای ثبت نمودن درخواست طراحی سایت آژانس هواپیمایی یا هر گونه سوال و مشاوره رایگان در این مورد از طریق لینک تماس با ما اقدام نمایید.

انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۷

طراحی سایت مطب و کلینیک پزشکی در تهران


با افزایش روز افزون تکنولوژی و تمایل مردم به استفاده از دنیای اینترنت و وب سایت ها مخصوصا در شهر های بزرگ مانند تهران شاهد این امر بودیم که اغلب کسب و کار ها رو به فضای مجازی آوردند. از این رو طراحی سایت مطب و کلینیک های پزشکی اهمیت زیادی پیدا کرده است. بسیاری از مردم بسیاری از خدمات پزشکی مورد نیاز خود را بدون مراجعه حضوری به مطب و کلینیک به صورت آنلاین و از طریق وب سایت دریافت می کنند.

طراحی سایت مطب و کلینیک پزشکی در تهران توسط شرکت نوپرداز به صورت کاملا اختصاصی بوده و قالب گرافیکی نیز پس از تایید نهایی مشتری پیاده سازی می گردد. استفاده از رابط کاربری قدرتمند و توجه به ریسپانسیو بودن وب سایت از دیگر موارد مهمی است که در طراحی مورد توجه ویژه قرار خواهند گرفت.

شما می توانید جهت سفارش طراحی سایت مطب اختصاصی با ما در تماس باشید. همچنین می توانید برای بررسی نمونه کار های پزشکی و محصولات شرکت به صفحه نمونه کار ها مراجعه نمایید. تصویر زیر یکی از نمونه کار های شرکت نوپرداز در زمینه طراحی سایت کلینیک ها می باشد.

طراحی سایت مطب و کلینیک

مطب معمولا به جایی گفته می شود که بیماران جهت درمان یا معاینه به آن جا می روند. ریشه این کلمه از طب بوده و در زبان پارسی به آن پزشکگاه نیز گفته می شود. کلینیک یا درمانگاه نیز ساختمان یا محلی است که در آن به درمان بیماران پرداخته می شود. کلینیک های ایرانی معمولا شامل بخش های پزشک عمومی و متخصص می شوند.

سئو و بهینه سازی سایت مطب و کلینیک

سئو و بهینه سازی یکی دیگر از موارد مهمی است که باید در طراحی سایت مطب و کلینیک شما به آن اهمیت داد. بحث سئو از مراحل پیاده سازی و کد نویسی سایت شروع می شود و در ادامه شامل بخش های گسترده تری خواهد بود. افزایش بازدید از موتور های جستجو مثل گوگل و پیدا کردن مخاطبان هدف برای سایت شما از جمله موارد مهم در سئو این سایت ها می باشد.

استفاده از محتوا های ویدئویی و موشن گراف ها در کنار تصاویر و متن های جذاب از جمله موارد مهمی هستند که در سئو سایت های پزشکی به آن ها توجه می شود.

طراحی وب سایت کلینیک پزشکی

امروزه کلینیک های پزشکی خدمات متنوعی را به بیماران ارائه می دهند. از جمله این خدمات می توان به طراحی وب سایت کلینیک پزشکی و ارائه خدمات آنلاین به آن ها اشاره داشت. با توجه به وسعت شهر های بزرگ کشور مانند تهران برای بسیاری از افراد رفت و آمد به درمانگاه و کلینیک ها سخت خواهد بود.

به همین جهت طراحی سایت کلینیک یک راه بسیار عالی برای انجام بسیاری از کار ها مانند دریافت نوبت و ارتباط با مراکر درمانی می باشد.

طراحی سایت مطب در شهر تهران

با توجه به افزایش اینترنتی شدن کسب و کار ها طراحی سایت مطب در تهران یکی از موارد مهمی است که این روز ها مشتریان زیادی پیدا کرده است. امکانات مختلف این سایت ها شامل نوبت دهی آنلاین، پرداخت آنلاین، استفاده از سی پنل اختصاصی و حرفه ای و غیره می باشد.

همچنین حفظ امنیت اطلاعات بیماران در وب سایت پزشکی شما یک مورد با اهمیت دیگر است. از این رو شرکت نوپرداز با استفاده از کادری حرفه ای و مجرب تلاش دارد تا بهترین نتیجه ممکن را برای مشتریان گرامی به ارمغان بیاورد. شما می توانید برای سفارش محصول نوبت دهی پزشکی یا سفارش طراحی وب سایت پزشکی اختصاصی برای مطب و کلینیک با ما در تماس باشید.

انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۷

طراحی سایت و اپلیکیشن اختصاصی در مشهد


شرکت نوپرداز ارائه دهنده خدمات طراحی سایت و اپلیکیشن در مشهد می باشد. شما می توانید برای ثبت سفارش مورد نظر خود با متخصصان ما در بخش پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید با مراجعه به بخش خدمات پروپوزال و قرار داد طراحی سایت شرکت را دریافت نمایید. همچنین شما می توانید برای دریافت اطلاعات لازم برای سئو و بهینه سازی وب سایت با ما در تماس باشید.

طراحی اپلیکیشن حرفه ای در مشهد

طراحی اپلیکیشن به صورت کاملا حرفه ای در شهر مشهد توسط تیم برنامه نویسی نوپرداز انجام می شود. ما تلاش داریم تا ایده و طرح مورد نظر شما را به بهترین شکل پیاده سازی کنیم تا نتیجه نهایی میزان کارآیی لازم را برای مشتریان گرامی داشته باشد. شما می توانید جهت سفارش طراحی اپلیکیشن اندروید و ios در مشهد با ما تماس بگیرید. همکاران ما در تمامی ساعات اداری پاسخگوی سوالات شما هستند.

طراحی اپلیکیشن در مشهد

طراحی سایت هتل در مشهد

همچنین به دلیل وجود مناطق توریستی زیاد در این استان زمینه برای حضور گردشگران فرآهم شده است. وجود هتل های ستاره دار متعدد در این شهر زمینه را برای فعالیت های اینترنتی و طراحی سایت هتل در مشهد فرآهم نموده است. امروزه با توجه به علاقه مردم به دنیای وب و اینترنت بسیاری از شرکت ها و هتل ها برای رضایت بیشتر مشتریان خود روی به استفاده از سایت ها و اپلیکیشن های هتلداری آورده اند.

طراحی سایت واکنش گرا در مشهد

یکی از مهم ترین معیار هایی که امروزه باید در طراحی سایت ها در نظر گرفت واکنش گرا بودن آن ها است. کاربران امروزه بیشتر جستجو های اینترنتی خود را از طریق تلفن های همراه انجام می هند و به همین جهت طراحی سایت های واکنش گرا از اهمیت بالایی برخوردار است. شما می توانید جهت دریافت مشاوره در زمینه طراحی سایت واکنش گرا در مشهد با ما در ارتباط باشید.

امکانات طراحی سایت مشهد

  • پنل مدیریتی حرفه ای
  • امکان ثبت نام کاربران
  • طراحی قالب گرافیکی اختصاصی
  • امکان جستجو پیشرفته
  • ایجاد صفحه تماس با ما
  • امکان گزارش گیری حرفه ای
  • امکان ایجاد فرم
  • امکان ایجاد باشگاه مشتریان
  • و سایر امکانات طراحی سایت اختصاصی

معرفی شهر مشهد

شهر مشهد

شهر مشهد یکی از کلان شهر های بخش شمال شرقی کشور ایران به حساب می آید. مشهد در دوره افشاریان پایتخت ایران بوده است و هم اکنون نیز از نظر وسعت دومین شهر ایران است. شهر مشهد به دلیل وجود حرم مطهر امام رضا (ع) همه ساله میزبان تعداد زیادی از زائران از داخل و خارج کشور می باشد.

 

انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷

طراحی وب سایت بیمارستان و مراکز درمانی


با پیشرفت روز افزون اینترنت و دنیای مجازی، و نقش موثر آن در زندگی انسان ها تقریبا همه مراکز خدماتی برای سهولت در ارائه خدمات، از طراحی وب سایت استفاده می کنند. در این میان بیمارستان ها و درمانگاه ها نیز از عمده مراکزی هستند که طراحی سایت نقش به سزایی در مدیریت آن ها دارد. جهت سفارش طراحی سایت بیمارستان و یا طراحی سایت مراکز درمانیبا ما در تماس باشید.

اهمیت طراحی وب سایت برای بیمارستان ها و مراکز درمانی

بیمارستان ها به علت خدمات گوناگونی که ارائه می دهند؛ با حجم زیادی از کارها رو به رو هستند. همچنین به علت مراجعه زیاد و مرتبط بودن کارشان با زندگی انسان، باید بتوانند تمامی بخش ها، کارکنان، بیماران و ... را مدیریت کنند و با سرعت بالایی به نیاز همه بیماران پاسخ گو باشند.

با توجه به مطالب گفته شده، اهمیت داشتن یک وب سایت برای ساماندهی مدیریت بیمارستان، ارتباط با مراجعه کنندگان و همچنین ارتباط بخش های مختلف با یکدیگر واضح است. طراحی ریسپانسیو یا واکنش گرا دیگر عامل مهمی است که سبب آسایش بیشتر کاربران وب سایت بیمارستانی شما هنگام استفاده خواهد شد.

ویژگی های وب سایت های بیمارستان و درمانگاه ها

طراحی وب سایت بیمارستان باید ساده و در عین حال زیبا باشد، به طوری که کاربران به راحتی بتوانند با آن کار کنند و به بخش های مختلف مورد نظرشان دست پیدا کنند. امکانات مختلفی وجود دارد که یک وب سایت خوب بیمارستانی باید دارا باشد. مواردی که در زیر بیان شده از مهمترین امکاناتی است که تمامی وب سایت های بیمارستان ها و درمانگاه ها باید دارا باشند:

  • سامانه نوبت دهی آنلاین
  • ثبت پرونده پزشکی بیماران
  • راهنمای مراجعین
  • پنل های کاربری مختلف برای مدیران، کارمندان، پزشکان و بیماران
  • اخبار و اطلاعیه ها
  • معرفی انواع خدمات
  • لیست زمان بندی حضور پزشکان
  • ارتباط با مدیران بیمارستان
  • پیشنهادها و انتقادات
  • لیست بیمه های طرف قرار داد
  • ارائه جواب آزمایشات به صورت آنلاین
  • بخش تماس با ما

اهمیت سئو و بهینه سازی در وب سایت های بیمارستانی

پس از ساخت یک وب سایت خوب با طراحی سایت مناسب برای بیمارستان ها به صورت رسپانسیو، سئو و بهینه سازی سایت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. با کسب یک رتبه خوب و قرار گیری در صفحات اول گوگل می توان خدمات بهتری به مراجعه کنندگان ارائه داد. پس نباید مسئله ی سئو و بهینه سازی وب سایت را دست کم گرفت. برای اینکار یکی از بهترین راه ها ساخت قسمت وبلاگ برای وب سایت و قرار دادن مقالات و مطالب پزشکی برای مطالعه مراجعه کنندگان و راهنمایی آنان است.

در طراحی سایت مراکز درمانی نکته مهمی که وجود دارد این است که منابع اشتباه بسیاری در وب سایت های مختلف درباره ی بیماری ها و راه های درمان آن ها منتشر می شود، این کار خدمت بزرگی به افراد بیمار برای اقدام سریع و درست در مواجهه با علائم بیماری هاست.

انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷

۱۰ مورد از جاذبه های شهر اراک


۱۰ مورد از جاذبه های دیدنی شهر اراک

اراک یکی از پهناورترین شهرهای کشور ایران ، بزرگ ترین شهر استان مرکزی و مرکز آن است. به علت دارا بودن صنایع مادر اراک را پایتخت صنعتی ایران می نامند. این شهر با بیش از ۵۰۰ هزار نفر جمعیت چهاردهمین شهر پرجمعیت ایران است. شهر اراک نسبت به سایر شهرهای کشورمان شهری جوان محسوب می شود چرا که تاریخ تاسیس آن به دوران قاجار برمی گردد و تنها کمی بیش از دو قرن قدمت دارد. علی رغم قدمت کوتاه این شهر دارای آثار فرهنگی و تاریخی بسیار همچنین طبیعت زیبایی است که آن را به محلی مناسب برای گردشگردی تبدیل می کند. برای اطلاع از جاذبه های شهر اراک با الی گشت همراه شوید.

جاذبه های شهر اراک

۱- تالاب میقان

مطالب مرتبط:
ایرانگردی، مهریز یزد
ایرانگردی، بندر سیراف

درست در قلب بیابان یک تالاب با وسعت ۲۵ هزار هکتار با زیبایی تمام خود نمایی می کند. تالاب میقان علاوه بر تامین آب یک شهر بیابانی به پاک بودن هوای آن نیز کمک می کند. اگر در طول سال به مقدار کافی باران بیاید پرآب می شود اما در سال های کم بارش خشک شده و فرم کویری می گیرد. زمین های باتلاقی آن منبع عظیم سولفات سدیم در کشور هستند که باعث شده کارخانه املاح معدنی ایران به استخراج مواد معدنی از تالاب بپردازد. اگر علاقه مند به طبیعت هستید بازدید از تالاب را فراموش نکنید، چرا که گونه های مختلف و گاهی نادر از پرندگان، پستانداران و گیاهان آب شور در اطراف آن یافت می شوند. مشهورترین آن ها درنا است

تالاب

۲- بازار اراک

قدمت بازار به سال ۱۲۲۸ هجری قمری در زمان سلطنت فتحعلی شاه برمی گردد و با توجه به نیازهای شهر جزو اولین بناهایی بود که در اراک احداث شد. مجموعه بازار شامل ساختمان های مدرسه، مسجد، حمام، سقاخانه، کاروانسرا و آب انبار است. که متاسفانه امروزه تنها مسجد و سقاخانه باقی مانده اند. در زمان ساختش از هر سو به دروازه های اصلی شهر وصل می شده که بر اهمیت آن می افزوده است.

برای خرید هرگونه مایحتاج می توانید به بازار مراجعه کنید. طول این بازار کمی کمتر از یک کیلومتر است و دارای دیوارهایی با ارتفاع بسیار است که در برخی نقاط طول آن ها به ۷ متر می رسد. خوشبختانه راه های ورود و خروج زیادی برای بازار تعبیه شده به گونه ای که تقریبا هر راهرو مسیر مختص خود را دارد و در مواقع حادثه یا آتش سوزی موجب بالا رفتن سرعت خروج مردم می شود.

بازار اراک

۳- ارگ حکومتی اراک (برج شیشه)

تاریخ ساخت این بنا نیز اوایل قرن سیزدهم هجری قمری و زمان سلطنت فتحعلی شاه است. ارگ با هدف استفاده به عنوان مرکز حکومتی شهر و اقامت حاکم در آن بنا شد. ارگ به خاطر داشتن کاشی کاری های معلقی با طرح لوزی شکل که در طوق های آن وجود داشت، هنگام تابش نور خورشید به طور عجیبی می درخشید. درخشش بسیارش موجب شده بود تا آن را برج شیشه بنامند. ناصر الدین شاه هنگام اقامت خود در سال ۱۳۰۹ به اراک ارگ حکومتی را انتخاب کرد. متاسفانه بر خلاف قانون ارگ حکومتی در سال ۱۳۶۱ شمسی تخریب شد و تنها قسمتی از آن به نام خانه سپهدار باقی مانده است. امروزه نمادی از برج را در ابعاد کوچک ساخته و در میدان سردار شهر نصب کرده اند تا یادبودی باشد برای ارگ از بین رفته.

برج شیشه

۴- حمام چهار فصل

حمام چهار فصل در زمان احمد شاه قاجار به دست محمد ابراهیم خوانساری ساخته شد. که امروزه در خیابان شهید دکتر بهشتی اراک قرار دارد. علت این نام گذاری وجود نقاشی هایی از فصل های مختلف سال در گوشه و کنارهای حمام بوده است. این اثر تاریخی با ۱۶۰۰ متر مربع مساحت لقب بزرگ ترین حمام ایران را به خود اختصاص داده است. آب مورد نیاز آن از قنات تامین می شده و برای گرم نگهداشتن آن ارتفاعش را حدود ۳٫۵ متر پایین تر از خیابان های اطرافش ساخته اند.

حمام

۵- روستای هزاوه

برای رسیدن به روستای هزاوه باید ۱۸ کیلومتر از شهر اراک به سمت غرب برویم. قدمت روستا را قرن پنجم هجری تخمین می زنند. مقبره شاه احمد که در بلندترین قسمت قرار دارد را مربوط به دوره ایلخانان می دانند که در زمان صفویان بازسازی شده و به شکل امروزی خود در آمده است. بافت هزاوه به خاطر کوهپایه بودن شکل پلکانی دارد و از گل، سنگ و چوب ساخته شده است. روستای هزاوه را زادگاه مردان تاریخ ایران نامیده اند. چرا که افراد مشهوری مانند امیرکبیر، میرزا بزرگ قائم مقام و … در آن متولد شده اند.

هزاوه

۶- خانه حسن پور

این بنای قدیمی که در زمان احمد شاه قاجار بنا شد در ابتدا شرکت فرش متعلق به حاج علی مشیری بود پس از آن تبدیل به مدرسه و در آخر منزل مسکونی جواد حسن پور شد. در سال ۷۴ سازمان میراث فرهنگی و گردگشری خانه را خرید و پس از بازسازی تبدیل به موزه صنایع دستی شد. مساحت ساختمان خانه ۶۰۰ متر است که در دو طبقه ساخته شده است. امروزه از جاذبه های شهر اراک محسوب می شود.

خانه حسن پور

۷- کلیسای مسروپ مقدس

در سردر این کلیسای قاجاری به زبان ارمنی نوشته شده: کلیسای مسروپ مقدس در زمان خود و با همیاری ارمنی‌های کزاز (شازند)، کمره هفت جامپلق و بور به سال ۱۹۱۴ میلادی ساخته شده است. این بنای بزرگ دارای مدرسه، سالن اجتماعات، کلیسا و خانه کشیش است. همچنین یادبودی از شهدای ارامنه ی جنگ تحمیلی در حیاط آن نصب شده است. کلیسای مسروپ در خیابان شهید چمران واقع شده است.

کلیسای مسروپ

۸- منطقه حفاظت شده هفتاد قله

بین شهر های اراک، خمین و محلات با فصله ۲۵ کیلومتری از اراک این منطقه قرار دارد. از زمان های قدیم به علت پوشش گیاهی و جانوری خاص منطقه و ازدیاد حیوانات هفتاد قلعه مورد توجه شکارچیان و ثروتمندان بوده است. در این منطقه ۶۲ کتیبه حکاکی شده وجود دارد که قدمت برخی از آن ها به ۴۰۰ سال پیش می رسد.

هفتاد قلعه

۹- مدرسه سپهدار

نخستین مدرسه ساخته شده در شهر اراک مدرسه سپهدار است که از آثار دوره قاجار محسوب می شود. مدرسه ی سپهداری به عنوان نخستین بنای شهر با اقتباس از سبک مدارس صفویان و با کاشیکاری‌ های ظریف و زیبای دوره قاجار یکی از بناهای موجود در مجموعه بازار اراک است. آیت الله حائری یزدی در سال ۱۳۳۳ هجری قمری این مدرسه را به حوزه علمیه تبدیل کرد.از دانش آموختگان آن می توان به آیت الله خمینی (ره)، نور الدین عراقی، آیت الله گلپایگانی و …. اشاره کرد.

مدرسه سپهدار

۱۰- روستای انجدان

روستای انجدان در ۴۰ کیلومتری غرب اراک قرار دارد و به خاطر طبیعت زیبا، غارهای عجیب، زمین های مناسب برای شکار و قدمت تاریخی اش به یکی از جاذبه های شهر اراک تبدیل شده است. پس از حمله مغول ها به ایران انجدان برای مدتی مقر فرماندهی اسماعیلیان شد. چندین مقبره از آن دوران برجای مانده است.

الی گشت

 

انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷

ویژگی های یک فروشگاه آنلاین خوب چیست؟


به نظر شما چرا فروشگاه های آنلاین اینقدر مورد توجه عموم قرار گرفته اند؟ دلایل کاملا واضح است. در 24 ساعت شبانه روز فروشگاه های اینترنتی آماده ارائه خدمات هستند. فرد به راحتی می تواند در سایت برای مدت های طولانی بگردد کالاها را با هم مقایسه کند نظرات دوستان و آشنایان را جویا شود و در انتها خرید خود را نهایی کند. به علاوه با فروشگاه های اینترنتی محدودیت مکان از بین رفته و مشتریان در هر شهر و استانی که باشند می توانند از شما خرید کنند.

دیگر نیازی نیست که افراد ساعت های طولانی در خیابان ها و مغازه به مغازه بگردند تا کالای مورد نظرشان را پیدا کنند. آنها در هر جا که هستند به راحتی و تنها با گوشی خود می توانند خرید خود را انجام داده و در وقت و زمان خود صرفه جویی کنند. حال که فهمیدیم دلایل محبوبیت فروشگاه های آنلاین چیست می خواهیم بدانیم چه فروشگاه هایی در حرفه خود موفق هستند. ویژگی های یک فروشگاه آنلاین خوب چیست؟ با ما همراه باشید.

داشتن انواع کالا

بهتر است کالاهای فروشگاه شما از تنوع برخوردار باشد. بسیار بهتر است که کاربر بتواند اکثر نیازهایش را در فروشگاه شما پیدا کند. اما اگر تنوع کالاهایتان زیاد نیست سعی کنید حداقل چندین مدل کالای مختلف از یک خانواده را داشته باشید برای مثال اکسسوری های مثل ساعت، عینک، دستبند و غیره. اگر فروشگاه شما انواع کالا را برای فروش دارد باید این کالاها به خوبی دسته بندی شوند تا کاربر به راحتی کالای مورد نظر خود را پیدا کند.

اطلاعات کامل

شما باید اطلاعات کامل و درستی از کالا به خریداران بدهید. بهتر است این اطلاعات شامل دو قسمت باشد. در بخشی اطلاعات کامل و نقد و بررسی قرار داده شود و در بخش دیگر اطلاعات به صورت خلاصه دسته بندی شده وجود داشته باشد تا کاربر بتواند به راحتی کالاهای مختلف را مقایسه کنید. از مقایسه صحبت کردیم. بهتر است سایت شما امکان مقایسه دو یا چند کالا را به صورت همزمان داشته باشد. بخش نظرات کاربران نیز در انتخاب بهتر مشتریان می تواند تأثیرگذار باشد.

پشتیبانی

بهتر است یک تیم پشتیبانی از سایت و مشتریان شما پشتیبانی کنند، تا در اسرع وقت به سوالات کاربران پاسخ دهند آنها را در انتخاب بهتر راهنمایی کنند و ... به علاوه باید امکان مرجوع کردن کالا در صورت بروز مشکل وجود داشته باشد.

امنیت

امنیت سایت مورد بسیار مهمی است که باید به آن توجه کرد. شما باید امنیت کاربران و اطلاعات شخصی آنها را حفظ کنید تا نزد مشتریان خود اعتبار داشته باشید و آنها با اطمینان خاطر از شما خرید کنند. پس اگر قصد طراحی فروشگاه اینترنتی را دارید به این نکته توجه بسیاری داشته باشید.

تصاویر و ویدئوها

باید برای هر محصول از تصاویر با کیفیت استفاده کنید. تصاویر باید از تمامی زوایا وجود داشته باشند و اندازه‌ی کالا در تصویر به خوبی مشخص باشد. به علاوه تصویر باید دقیقا شبیه به کالا باشد. استفاده از ویدئوهای مربوط به کالاها نیز کار جالبی به نظر می رسد. در ویدئو ویژگی های کالا بهتر قابل تشخیص است.

جستجو با فیلتر

جستجو در سایت یکی از مهمترین امکانات هر سایت است به خصوص برای فروشگاه های اینترنتی. یک فروشگاه آنلاین علاوه بر اینکه باید جستجوی قدرتمندی داشته باشد، امکان اعمال فیلتر در جستجو را نیز داشته باشد.

سبد خرید و پرداخت آنلاین

فروشگاه آنلاین چیست

سبد خرید از دسته امکاناتی است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد. سبد خرید جایی است که کاربر کالاهای مختلف خود را در آن قرار می دهد و پس از پایان خریدش، به طور کلی هزینه تمام خریدهایش را پرداخت می کند و فقط یکبار نیاز به ورود اطلاعات دارد. از طرف دیگر درگاه پرداخت آنلاین ایمن و مطمئن برای فروشگاه های اینترنتی ضروری است.

منبع: طراحی فروشگاه اینترنتی نوپرداز

 

انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۷

طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی آنلاین

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما